چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
۲ نفر

اپل روز گذشته از سری جدید ایرپادهای خود با ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی که در نسل جدید ایرپاد پرو۲ تعبیه شده این است که می‌تواند ‌به سمعک برای شنوایی بهتر تبدیل شود.

ایرپاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اپل، ایرپاد۴ اما پیشرفته‌ترین و راحت‌ترین هدفونی است که اپل تابه‌حال ساخته‌ و با ارائه آن به بازار دیگر مشتریان می‌توانند بین ۲مدل ایرپاد۴ و ایرپاد۴ با قابلیت حذف نویز فعال آنچه مورد نظرشان است را انتخاب کنند.

پاییز امسال، ایرپاد پرو۲ را با نخستین تجربه سلامت شنوایی در جهان معرفی می‌کند. این مدل هدفون علاوه بر محافظ شنوایی فعال، یک تست شنوایی معتبر علمی را پشت سر گذاشته ‌و ویژگی‌هایی در حد سمعک برای کمک به بیش از یک میلیارد نفر در جهان ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی جدیدی که ‌برای ایرپاد پرو۲ منتشر می‌شود، قابلیت سمعک را در این هندزفری فعال خواهد کرد.

کاربران آیفون و ایرپاد می‌توانند تست شنوایی کوتاهی را انجام دهند و اگر مشکل شنوایی تشخیص داده شود، پروفایلی شخصی برای کاربر ایجاد خواهد شد. ایرپاد پرو۲ از روی همین پروفایل و به‌صورت شخصی‌سازی‌شده، صداهای محیط را به مقدار کافی تقویت می‌کند.

جان ترنوس، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل، می‌گوید: «با ایرپاد۴ کاربران می‌توانند از حذف نویز فعال و پیشرفته‌ترین تجربه صوتی تاکنون در طراحی هدفون‌های کوچک لذت ببرند.»

بیشتر بخوانید:

ایرپادهای اصل با کیفیت صدای باورنکردنی، عمر باتری تا ۲۴ساعت، قاب قابل شارژ و طراحی نمادین، تجربه جدیدی از این محصول اپل ارائه می‌کنند. در طراحی ایرپادهای جدید از ابزارهای مدل‌سازی‌ پیشرفته مانند فتوگرامتری سه‌بعدی و توپوگرافی لیزری برای نقشه‌برداری و تجزیه و تحلیل دقیق هزاران شکل گوش و در مجموع بیش از ۵۰میلیون داده فردی استفاده شده است. این فرایند به اصلاح طراحی کمک کرد تا راحت‌ترین ایرپادها برای کاربران بیشتری در سراسر جهان ساخته شود.

کد خبر 882340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha